Näytäntö peruuntuu vain ylivoimaisen esteen sattuessa (esimerkiksi näyttelijän sairastuminen).
Tällöin asiakas voi vaihtaa lipun saman näytöksen toiseen esitykseen tai saa maksamansa rahat takaisin. Toimitusmaksua ei palauteta lippupalautuksen yhteydessä tai lippua vaihdettaessa.
Lipun vaihdot tulee tehdä teatterin lipunmyynnissä.
Rahanpalautus peruutuksen sattuessa
Kun lippu on ostettu teatteritalon lipunmyynnistä, saat rahasi takaisin Oulun teatterin lipunmyynnistä kolmen kuukauden sisällä peruuntuneesta esityksestä. Lipunmyynnin yhteystiedot löydät täältä.
Muualta kuin teatterin lipunmyynnistä (kuten Prismoista, Oulu10-palvelupisteistä ja Ticketmasterin verkkosivulta) ostettujen lippujen rahanpalautus tulee tehdä Ticketmasterin kautta lomakkeella (aukeaa uuteen ikkunaan).
Teatteri ei vastaa muista peruutuksen tai force majeure -tapausten asiakkaalle aiheuttamista kustannuksista. Teatteri pidättää itsellään oikeuden hintojen ja ohjelmiston muutoksiin.