Ohjeistus päivitetty 24.1.2022
Tammikuun ja helmikuun peruutettujen esitysten liput tulee vaihtaa toiseen esitykseen tai arvolippuun 31.3.2022 mennessä. Tämän jälkeen lippujen muuttaminen ei valitettavasti onnistu ja lunastamattomien lippujen tulot käytetään teatteritoiminnan tukemiseen.
Peruuntuneiden esitysten teatteriliput voi vaihtaa toiseen esitykseen tai arvolipuksi täyttämällä tämän lomakkeen tai käymällä teatterin myyntipalvelussa.
Mitä arvolippu tarkoittaa?
Arvolippu kirjoitetaan sille summalle, minkä asiakas on lippuihin käyttänyt eli hyvitämme myös lipun hintaan sisältyvän toimituskulun. Arvolippu on voimassa 31.5.2022 saakka ja se käy maksuvälineenä vain Oulun teatterin myyntipalvelussa.
Arvolippu on voimassa 31.5.2022 saakka.
Mistä ja miten voin saada arvolipun?
Peruuntuneiden esitysten teatteriliput voi vaihtaa arvolipuksi täyttämällä tämän lomakkeen.
En halua vaihtaa lippua arvolipuksi, miten toimin?
Liput on mahdollista myös palauttaa rahaksi. Jos olet ostanut lippusi teatterin myyntipalvelusta, pyydämme sinua olemaan yhteydessä teatterin myyntipalveluun.
Kaikista muista lippukaupoista (myös Oulu10:stä) ostettujen lippujen hyvitykset tulee tehdä Ticketmasterin kautta täyttämällä Ticketmasterin palautuslomakkeen. Huomioithan, että Ticketmaster ei palauta toimituskuluja.
Kysyttävää?
Mikäli sinulla on kysyttävää lippujen hyvityskäytännöistä, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen myyntipalvelu@oulunteatteri.fi tai puhelimitse myyntipalvelun aukioloaikoina numeroon p. 0300 472 333 (0,51 €/min + pvm).
Yhteystiedot
Teatterin myyntipalvelu
p. 0300 472 333 (0,51 €/min + pvm)
myyntipalvelu@oulunteatteri.fi
Lipunmyynti palvelee ke–la kello 12–19.