Peruutettujen esitysten liput voi vaihtaa arvolippuun

Julkaistu

Ohjeistus päivitetty 14.1.2021

Koronan vuoksi peruutettujen esitysten liput voi vaihtaa myös arvolippuun. Arvolippu on voimassa 31.12.2021 saakka. Tilanteen poikkeuksellisuuden ja huomattavan mittaluokan johdosta toivommekin, että asiakkaamme ensisijaisesti vaihtaisivat teatteriliput arvolippuihin ja näin ollen pääsisivät nauttimaan teatterielämyksistä myöhemmin.

Mitä arvolippu tarkoittaa?

Arvolippu kirjoitetaan sille summalle, minkä asiakas on lippuihin käyttänyt eli hyvitämme myös lipun hintaan sisältyvän toimituskulun. Arvolippu on voimassa 31.12.2021 saakka ja se käy maksuvälineenä vain Oulun teatterin myyntipalvelussa.

Mistä ja miten voin saada arvolipun?

Peruuntuneiden esitysten teatteriliput voi vaihtaa arvolipuksi teatterin myyntipalvelussa. Ilmais- ja kutsuvieraslippuja emme vaihda. Vaihtaaksesi liput arvolippuun, ilmoita seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen myyntipalvelu@oulunteatteri.fi tai puhelimitse p. 0300 472 333 (0,51 €/min + pvm):

  • Yhteystietosi (Nimi & puhelinnumero)
  • Mihin näytökseen alkuperäinen lippu on ostettu
  • Tilausnumero / transaktio-numero tai rivi- ja paikkatiedot
    (Huom! Nämä tiedot riittävät eli ethän lähetä lippujasi liitetiedostona!)

Toimitamme arvolipun sähköpostilla tai postitse. Arvolippu käy myöhemmin maksuvälineenä vain Oulun teatterin myyntipalvelussa.

Mikäli haluat vaihtaa lippusi arvolippuun tai rahaksi, muutokset tulee tehdä 15.5.2021 mennessä. Tämän jälkeen ei lippujen muuttaminen valitettavasti onnistu ja lunastamattomien lippujen tulot käytetään teatteritoiminnan tukemiseen. 

En halua vaihtaa lippua arvolipuksi, miten toimin? 

Liput on mahdollista myös palauttaa rahaksi. Mikäli et halua vaihtaa lippujasi arvolippuun ja olet ostanut lippusi teatterin myyntipalvelusta pyydämme sinua olemaan yhteydessä teatterin myyntipalveluun. Tässä tapauksessa tarvitsemme ylläolevien tietojen lisäksi myös tilinumerosi ja osoitetietosi. Nämäkin muutokset tulee tehdä viimeistään 15.5.2021 mennessä.

HUOM! Kaikista muista lippukaupoista (myös Oulu10:stä) ostettujen lippujen hyvitykset tulee tehdä Ticketmasterin kautta. Mikäli lippusi ei ole ostettu teatterin myyntipalvelusta tulee sinun täyttää Ticketmasterin palautuslomake. Huomioithan, että Ticketmaster ei palauta toimituskuluja.

Kysyttävää?

Mikäli sinulla on kysyttävää lippujen hyvityskäytännöistä voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen myyntipalvelu@oulunteatteri.fi tai puhelimitse numeroon p. 0300 472 333 (0,51 €/min + pvm, arkisin kello 10-17).

Poikkeuksellisesta tilanteesta johtuen viestien käsittelyssä tulee olemaan viiveitä, mutta vastaamme kaikkiin viesteihin. Pyydämmekin asiakkailtamme lippuasioissa kärsivällisyyttä.

Kaikki uutiset
Siirry sivun alkuun