Oulun kaupunki on linjannut tänään 16.12.2020, että kaikki Oulun kaupungin kulttuurilaitokset on pidettävä yhä suljettuina 18.1.2021 saakka koronavirusepidemian leviämisen välttämiseksi. Oulun teatteri noudattaa tätä ohjeistusta ja peruu kaikki alkuvuoden esitykset 16.1.2021 saakka.
Myyntipalvelu palvelee keskiviikkona 23.12.klo 16 saakka. Olemme suljettuna 24.12.–6.1. välisen ajan. Torstaista 7.1.2021 alkaen myyntipalvelu palvelee paikan päällä kevään lippu- ja lahjakorttiasioissa.
Koronan vuoksi alkuvuonna peruutettujen esitysten liput voi vaihtaa arvolippuun, joka on voimassa 31.12.2021 saakka. Tilanteen poikkeuksellisuuden ja huomattavan mittaluokan johdosta toivommekin, että asiakkaamme ensisijaisesti vaihtaisivat teatteriliput arvolippuihin ja näin ollen pääsisivät nauttimaan teatterielämyksistä myöhemmin.
Mikäli et halua vaihtaa lippujasi arvolippuun ja olet ostanut lippusi teatterin myyntipalvelusta tai Oulu10:n toimipisteistä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä teatterin myyntipalveluun. Mikäli lippusi ei ole ostettu teatterin myyntipalvelusta tai Oulu10:n toimipisteestä tulee sinun täyttää Ticketmasterin palautuslomake.
Mitä arvolippu tarkoittaa?
Arvolippu kirjoitetaan sille summalle, minkä asiakas on lippuihin käyttänyt. Hyvitämme lipun hintaan sisältyvän toimituskulun. Arvolippu on voimassa 31.12.2021 saakka, ja se käy maksuvälineenä vain Oulun teatterin myyntipalvelussa.
Mistä ja miten voin saada arvolipun?
Peruuntuneiden esitysten teatteriliput voi vaihtaa arvolipuksi teatterin myyntipalvelussa. Ilmais- ja kutsuvieraslippuja emme vaihda. Vaihtaaksesi liput arvolippuun, ilmoita seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen myyntipalvelu@oulunteatteri.fi tai puhelimitse p. 0300 472 333 (0,51 €/min + pvm):
- Yhteystietosi (Nimi & puhelinnumero)
- Mihin näytökseen alkuperäinen lippu on ostettu
- Tilausnumero / transaktio-numero tai rivi- ja paikkatiedot
(Huom! Nämä tiedot riittävät eli ethän lähetä lippujasi liitetiedostona!)
Toimitamme arvolipun sähköpostilla tai postitse. Arvolippu käy myöhemmin maksuvälineenä vain Oulun teatterin Myyntipalvelussa.
Lippujen vaihto arvolippuun tai rahaksi tulee tehdä 15.5.2021 mennessä. Tämän jälkeen lippujen muuttaminen ei valitettavasti onnistu ja lunastamattomien lippujen tulot käytetään teatteritoiminnan tukemiseen.
En halua vaihtaa lippua arvolipuksi, miten toimin?
Liput on mahdollista myös palauttaa rahaksi. Mikäli et halua vaihtaa lippujasi arvolippuun ja olet ostanut lippusi teatterin myyntipalvelusta tai Oulu10:n toimipisteistä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä teatterin myyntipalveluun. Tässä tapauksessa tarvitsemme ylläolevien tietojen lisäksi myös tilinumerosi ja osoitetietosi. Nämäkin muutokset tulee tehdä viimeistään 15.5.2021 mennessä.
HUOM! Mikäli lippusi ei ole ostettu teatterin myyntipalvelusta tai Oulu10:n toimipisteestä tulee sinun täyttää Ticketmasterin palautuslomake.
Kysyttävää?
Mikäli sinulla on kysyttävää lippujen hyvityskäytännöistä voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen myyntipalvelu@oulunteatteri.fi tai puhelimitse numeroon p. 0300 472 333 (0,51 €/min + pvm, ti-pe klo 11-17).
Poikkeuksellisesta tilanteesta johtuen viestien käsittelyssä tulee olemaan viiveitä, mutta vastaamme kaikkiin viesteihin. Pyydämmekin asiakkailtamme lippuasioissa kärsivällisyyttä.